Tisdag



Idag har vi varit på slottet hela dagen och jobbat med våran utställning.

Det var lite segt ett tag, men som tur var hände det lite action utanför så vi hade något att kolla på ett tag i alla fall.

Nu är jag hemma igen och ska snart gosa ner mig i mitt täcke, kolla lite film, äta godis och ta det lugnt tills imorgon då vi ska fortsätta med utställningen.
Men dricker man mycket kaffe är det faktiskt jätte roligt, och det är skönt att inte ha några vanliga lektioner längre!

Förresten, på väg hem idag hann jag även se en bäver, men råkade tyvärr skrika till när jag såg den så den hoppade ner i vattnet på direkten. Så man ser den inte så bra på bilden.


Kommentarer
Postat av: Malin

det var ju iaf ett bra försök med att fånga bävern hehe :)

jag berättade nyss för mamma å pappa om den dära bilen :D dom ba: "ojj" :P

2009-05-13 @ 18:26:13
Postat av: Denise - aupair i England

Haha jag skulle blivit jätte skrämd om jag såg min bil halvvägs ner i ån! :D

Postat av: Ida

ojoj en bäver, det är inte varje dag man ser en sån:P och så var du tvungen att skrämma bort den!!?

2009-06-09 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback