Fredag

Studentbalen



Balen var riktigt kul!
Fast jag ville inte ha lockigt hår och inte uppsatt, men jag förstod att jag var tvungen så jag gav min frisör fria händer men jag vart nöjd som tur är.
Efter middagen var det dags för vals, jag vet inte riktigt hur man dansar det men jag tror att det gick ganska bra, jag och Magnus improviserade lite. Min granne var bartender där, vilket var kul eftersom att jag och Magnus hängde ganska mycket i baren, lite för mycket för min del.
Men för övrigt lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: ChriiiiiiiiZ

Fin du va i klänningen ;D puss

2009-06-01 @ 00:17:12
Postat av: Denise

Jätte vacker klänning! Önskar jag kunde ha varit där och sett dig!



Puss gumman <3

Postat av: Malin

Vem är det som har tagit bilden?

2009-06-04 @ 12:12:22
Postat av: Josefin

Min mamma tror jag ;)

2009-06-09 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback