Fredag 26/6


Göteborg

I fredags åkte jag Malin och Mange till Malins sommarstuga lite utanför Alingsås.
Det var jätte mysigt där!
På kvällen gick vi ner till sjön och tog massa kort.
Dagen efter alltså i lördags tog vi tåget in till Göteborg för att gå på Liseberg.
Det vart underbart! Balder och Kanonen var helt klart bäst. Sen skulle vi gå Spökhotellet Gasten och det var fan det värsta jag varit med om på länge!
Jag gick längst fram, jag började skrika innan vi ens kommit in när vi såg hur de som skulle riva biljetterna såg ut. Sen skrev jag typ hela tiden där inne. Och när vi såg utgången så SPRANG vi ut.
Sen åkte vi även Kållerado och Mange såg ut som en blöt katt efter haha.
Efter att vi varit där inne ungefär i elva timmar var vi något trötta. Vi gick ner till hamnen och kollade runt lite på stan. Sen somnade vi på tåget hem.
På söndagen gick vi ner till sjön igen och badade. Det var jätte kallt, men skönt för att det var så varmt i luften!

När jag kom hem träffade jag föräldrarna igen som jag inte sätt på två veckor ( har varit ensam hemma ). Ganska skönt att dom är tillbaka igen, plus att man slipper städa och laga mat. Men dom åker tillbaka till Skåne snart igen så det blir toppen!








Kommentarer
Postat av: Magnus Swärd

Haha det var kul :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback